Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

Pytania dotyczące produktów

 

1. Jak odnaleźć odpowiednią grafikę?

W sklepie Fotorolety.pl można skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii. W razie problemów z wyborem grafiki zawsze można skontaktować się z naszymi doradcami pod numerem +48 (32) 700 36 16 lub mailowo na info@fotorolety.pl
 

2. Czy nadruk na rolecie jest jednostronny?

Tak, nadruk na rolecie jest tylko z jednej strony.
 

2. Z której strony zawiesić system do regulacji?

System do regulacji może zostać zamontowany z dowolnej strony.
 

3. Jaka jest grubość systemu montażowego?

Grubość systemu montażowego wynosi ok. 5cm (jedna część po jednej stronie).
 

4. Jak gruba będzie roleta po zwinięciu?

W zależności od ustalonego wymiaru. Im większy wymiar - tym grubsza będzie roleta po zwinięciu. Przykładowo roleta w rozmiarze 150x240cm, po zwinięciu nie przekroczy 7-8 centymetrów średnicy.
 

5. Czy możemy sprzedać sam materiał?

Nie sprzedajemy samego materiału bez systemu montażowego.
 

6. Czy można zamówić próbki?

Niestety nie ma możliwości zakupu próbek materiału do rolet.
 

 

Pytania dotyczące składania zamówień

 

1. Jak złożyć zamówienie?

Proces zamówienia jest bardzo prosty! Gdy znajdziesz swój ulubiony wzór danego produktu wystarczy, że w niego klikniesz, po czym ustalasz w jakim rozmiarze mamy wyprodukować dla ciebie produkt, wybierasz materiał oraz ewentualnie efekt - tylko jeśli chciałbyś nanieść zmiany na motywie. Następnie kliknij DODAJ DO KOSZYKA i uzupełnij formularz zamówienia oraz dokonaj płatności. W razie jakikolwiek problemów skontaktuj się z nami!
 

2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Opłacenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych tj: PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera).
 

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wysyłka zamówionego produktu następuje zwykle po 2-3 dniach roboczych. Za początek terminu realizacji zamówienia uznaje się wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji - następuje to po otrzymaniu wszystkich najważniejszych informacji oraz płatności.
 

4. Jak realizowane są wysyłki na terenie Polski i za granicę?

Realizujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej w kraju jak i za granicę. Czas dostawy zależy od kraju (wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie).

- Wysyłka w Polsce zajmuje około 2-3 dni robocze.

- Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.

- Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.

- Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.
 

5. Co zrobić jeśli przesyłka zostanie uszkodzona?

Jeżeli podczas odbioru przesyłki od kuriera zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera. Jeśli został uszkodzony również produkt to koniecznie od razu sporządź z kurierem protokół szkody. Następnie prześlij go na info@fotorolety.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt.
 

6. W jaki sposób złożyć reklamację?

Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas o tym niezwłocznie! Wyślij maila na info@fotorolety.pl dołączając do niego zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
 

7. Czy można zwrócić zamówiony produkt?

Zwroty nie dotyczą produktów personalizowanych tj. rolet i osłon balkonowych. Sklep Fotorolety.pl oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt nie może być uszkodzony bądź używany. Do przesyłki zwrotnej dołącz dowód zakupu oraz swoje dane osobowe wraz z numerem konta, na który chcesz, abyś mi Ci zwrócili pieniądze. Zwrot pieniędzy nastąpi po 10 dniach od dnia otrzymania niezbędnych informacji oraz produktu.

 

8. Czy można złożyć zamówienie niestandardowe?

Jeśli nie znajdziesz tego czego szukasz na naszej stronie napisz do nas! Realizacja niestandardowych zamówień to dla nas czysta przyjemność! Możemy zmodyfikować projekt (kolor, wzór), albo wykonać produkt z dostarczonej przez Ciebie grafiki (pamiętaj jednak, że zdjęcia do druku muszą być w jak najlepszej jakości!). W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając e-mail info@fotorolety.pl lub poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj jednak, że zamówienie niestandardowe nie podlega zwrotowi.

 

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!